NachtVIStoestemming

U heeft een VISpas van Hengelclub Ons Genoegen Groningen en wilt ook in de nachtelijke uren (2 uur na zonsondergang tot 1 uur voor zonsopkomst) met twee hengels vissen? Dan zult u ook een NachtVIStoestemming aan moeten schaffen. Een NachtVIStoestemming is geldig van 1 januari tot 31 december en kan in combinatie met een 3e hengeltoestemming aangevraagd worden.

Sinds 1 januari 2013 is de NachtVIStoestemming landelijk geregeld. In de lijst(en) van viswateren staan de wateren waar 's nachts gevist mag worden aangegeven met het icoon van een halve maan.

De NachtVIStoestemming wordt door Sportvisserij Nederland uitgegeven als hologramsticker die op de achterzijde van de VISpas geplakt moet worden.

Aanvragen

U kunt als lid van Hengelclub Ons Genoegen Groningen een NachtVIStoestemming aanvragen via www.vispas.nl
Binnen één maand na de aanvraagdatum wordt de NachtVIStoestemming naar het door u opgegeven adres gestuurd.