Uw visvergunningen

Hengelclub Ons Genoegen Groningen biedt haar leden meerdere visvergunningen aan. Welke dat zijn ziet u op de factuur die u elk jaar in oktober/november van ons ontvangt. Bij de visvergunningen die u afneemt is het bedrag ingevuld. Wijzigingen hierin dient u vóór 1 oktober aan ons door te geven. Daarna worden uw visvergunningen besteld (en aangemaakt). Wilt u nieuwe visvergunningen of het VISblad aanvragen dan kunt u dat doen door gebruik te maken van het aanvraagformulier. Wilt u (alle) visvergunningen of het VISblad opzeggen dan kunt u dat doen door gebruik te maken van het wijzigingenformulier.

VISpas of toestemming kwijt?
Bent u de VISpas, een toestemming of een Lijst van viswateren kwijt? Vraag dan voor een gering bedrag een duplicaat van de VISpas en/of toestemming(en) aan via het aanvraagformulier of haal kosteloos een nieuwe lijst op bij één van onze verkooppunten. Ga voor het bedrag naar de downloadpagina om de tarievenlijst te downloaden.

Factuur kwijt/niet ontvangen?
Bent u een in oktober/november ontvangen factuur kwijt? Of heeft u deze niet ontvangen? Vraag de factuur dan opnieuw aan via het aanvraagformulier. U ontvangt de factuur zo spoedig mogelijk als pdf in uw mailbox.