Bezorging VISpas 2019

Vrijdag, 14 december 2018

Maandag 17 december 2018 worden de betaalde VISpassen 2019 met/zonder de lijst met Nederlandse viswateren 2019-2020-2021 aan de postbesteller aangeboden zodat u deze voor 1 januari in huis heeft.

Heeft u de VISpas 2019 in de eerste betaaltermijn (vóór 15 december 2018) betaald dan ontvangt u de VISpas 2019 voor 1 januari 2019. Uw VISpas 2019 met/zonder de lijst van Nederlandse viswateren 2019-2020-2021 worden in de komende 2 weken bezorgd.

Ik heb de VISpas 2019 niet vóór 1 januari ontvangen
Dan hebben wij waarschijnlijk geen betaling van u ontvangen, is er iets misgegaan in de postbezorging of is deze vertraagd. Neem contact met ons op nadat u gecontroleerd heeft of er een betaling uitgevoerd is, wanneer u in de eerste dagen van 2019 gaat vissen of wanneer u voor 8 januari 2019 nog geen VISpas ontvangen heeft.

Kan ik de VISpas 2019 nog betalen?
Ja. U kunt uw VISpas 2019 in de tweede betaaltermijn betalen door het totaalbedrag zoals aangegeven op uw factuur vóór 17 februari 2019 over te schrijven naar onze IBAN o.v.v. uw factuurnummer. Het op de factuur aangegeven bedrag bij 'korting 1e incasso' komt te vervallen. U ontvangt uw VISpas 2019met/zonder de lijst van Nederlandse viswateren 2019-2020-2021 rond 1 maart 2019 mits het juiste bedrag op onze IBAN is bijgeschreven.

Kan ik de VISpas 2019 ook sneller ontvangen?
Ja. Dat kan door hier online een nieuwe VISpas 2019 aan te vragen. U ontvangt direct een tijdelijke VISpas 2019 in u mailbox.

Ik wil dit jaar toch (ook) een papieren versie van de lijst van Nederlandse viswateren 2019-2020-2021
U kunt een lijst van Nederlandse viswateren 2019-2020-2021 gratis afhalen bij onze verkooppunten of thuisgestuurd krijgen door een bedrag van € 4,00 over te schrijven naar onze IBAN: NL83RABO0157635880 onder vermelding van uw lidnummer (staat op uw VISpas of uw factuur).

Ik wil voortaan (g)een papieren versie van de lijst van Nederlandse viswateren 2019-2020-2021
Ga dan naar MijnSportvisserij.nl, registreer als nieuwe gebruiker en geef uw keuze aan.

Ik heb geen gratis Jeugdvergunning voor mijn kinderen ontvangen
Dat klopt. Wij sturen geen papieren Jeugdvergunning meer met de VISpas mee. U ontvangt nog een e-mail met nadere informatie over het online aanvragen van een Jeugdvergunning.