Donateurs

U kunt al voor € 5,50 per jaar donateur worden van Hengelclub Ons Genoegen Groningen. Door een lot te kopen via de Support Actie doet u mee aan een nationale loterij waarmee u vele mooie prijzen kunt winnen. Van elk lot gaat 80% naar Hengelclub Ons Genoegen Groningen. Elk kwartaal vindt een trekking van de loterij plaats. Als u met de loterij een prijs wint, krijgt u automatisch uw prijs overgemaakt of uitgereikt.

Aanvragen

U kunt zich als donateur aanmelden via het aanmeldingsormulier. Na uw aanmelding incasseert de SupportActie het bedrag van uw bankrekening, uitsluitend voor het door u gekozen aantal loten en trekkingen. Op uw bankafschrift vindt u uw lotnummer(s).

Opzeggen

Wilt u Hengelclub Ons Genoegen Groningen niet meer steunen? Dan kunt u de donatie vóór 31 december opzeggen via het wijzigingenformulier.