Hét VISblad

Meer weten over vistechnieken of op de hoogte blijven van nieuwtjes? Neem dan via Hengelclub Ons Genoegen Groningen een (kalender)jaarabonnement op het minimaal 52 pagina’s tellende maandblad ‘het VISblad’. Ga voor het jaarbedrag naar de downloadpagina om de tarievenlijst te downloaden. Belangstelling? U kunt een abonnement het gehele jaar door indienen via het aanvraagformulier.

Alle leden van Hengelclub Ons Genoegen Groningen ontvangen tweemaal per jaar gratis de regio-editie van hét VISblad. Houd uw brievenbus daarom eind april en eind oktober goed in de gaten!

Heeft u een exemplaar van hét VISblad niet ontvangen? Maak hiervan dan melding via het meldingenformulier.

Wilt u hét VISblad niet meer ontvangen? Dan kunt het jaarabonnement vóór 1 januari opzeggen via het wijzigingenformulier.