Overschrijving

Van HSV ....... naar Hengelclub Ons Genoegen Groningen?

Wilt u uw visvergunningen voortaan via Hengelclub Ons Genoegen Groningen ontvangen? Geef dit dan vóór 1 oktober aan ons door. Wij regelen dan uw overschrijving van een andere bij Hengelsportfederatie Groningen Drenthe aangesloten hengelsportvereniging (overstapservice). Uw lidmaatschap bij Hengelclub Ons Genoegen Groningen gaat in op 1 januari van het daaropvolgende kalenderjaar. Aan een overschrijving zijn geen kosten verbonden. In oktober/november ontvangt u van ons per e-mail een factuur en voor 1 januari de visvergunningen (VISpas).

U kunt een overschrijving aanvragen via het aanvraagformulier. In de toelichting op de aanvraag dient u de naam van uw huidige hengelsportvereniging en uw lidnummer (staat op uw huidige VISpas) op te geven.

Kiest u voor automatische incasso als betaalwijze voor volgende kalenderjaren? Stuur dan vóór 1 oktober een ingevuld en ondertekend ‘keuzeformulier volgende kalenderjaren' in een gesloten envelop naar het secretariaat van Hengelclub Ons Genoegen Groningen. Ga naar de downloadpagina om het keuzeformulier te downloaden.

Van Hengelclub Ons Genoegen Groningen naar HSV .......

Wilt u zich overschrijven naar een andere bij Hengelsportfederatie Groningen Drenthe aangesloten hengelsportvereniging? Geef dit dan vóór 1 oktober aan ons door. Uw lidmaatschap bij Hengelclub Ons Genoegen Groningen eindigt hierdoor per 31 december. Aan een overschrijving zijn geen kosten verbonden.

U kunt een overschrijving aanvragen via het aanvraagformulier. In de toelichting op de aanvraag dient u de naam en het nummer van de nieuwe vereniging op te geven.

Wellicht doet er toch verstandig aan om lid te blijven van Hengelclub Ons Genoegen Groningen. Uw visvergunningen ontvangt u bij ons maar voor een relatief laag jaarbedrag!! Ga voor de bedragen naar de downloadpagina om de tarievenlijst te downloaden.