Uw visvergunningen

Hengelclub Ons Genoegen Groningen biedt haar leden meerdere visvergunningen aan. Welke dat zijn ziet u op de factuur die u elk jaar begin oktober van ons ontvangt. Bij de visvergunningen die u afneemt is het bedrag ingevuld. Wijzigingen hierin dient u vóór 1 oktober aan ons door te geven. Wilt u nieuwe visvergunningen of het VISblad aanvragen dan kunt u dat doen door gebruik te maken van het aanvraagformulier. Wilt u (alle) visvergunningen of het VISblad opzeggen dan kunt u dat doen door gebruik te maken van het wijzigingenformulier.

Vergunning kwijt?

Bent u een visvergunning of een Lijst van viswateren kwijt? Vraag dan voor een gering bedrag een duplicaat van de betreffende vergunning(en) aan via het aanvraagformulier of haal kosteloos een nieuwe lijst op bij één van onze verkooppunten. Ga voor het bedrag naar de downloadpagina om de tarievenlijst te downloaden.

Factuur kwijt?

Bent u een in oktober ontvangen factuur kwijt? Vraag deze dan opnieuw aan via het aanvraagformulier. U ontvangt de factuur zo spoedig mogelijk als pdf in uw mailbox.